Hei! 

Otsikko kertoo koko kysymyksen, joten omasta puolestani siihen vastaten: on! Heräsin tähän kysymykseen lauantaina katsoessani jälkikäteen ruutu.fi-palvelussa, nyt jo loppunutta ohjelmaa Big Bang! joka tuli Neloselta perjantaisin.

bigbang.jpg

Big Bang! -mainosplakaatti

Syy, miks mä rupesin näin miettimään... noh, en nyt tiiä :D Monestihan kuulee, että Suomessa ei yksinkertaisesti ole yhtään tarpeeksi hyvännäköisiä miehiä. Ollaako liian kranttuja ja halutaan että kaikki suomimiehet olis vähintään kuin Ryan Reynolds / Ryan Gosling tai Johnny Depp / George Clooney? Mä oon ihan toista mieltä. Monet julkkismiehet on oikeasti komeita tai vähintäänkin hyvännäköisiä, joko sitten kasvoiltaan rai sitten heillä on jokin piirre, mikä tekee heistä "silmänruokaa". Näin mun silmääni, tämä ei siis ole yleinen mielipide. 
 
Pictures6-001.jpg
Ryan Gosling, Ryan Reynolds, Johnny Depp, George Clooney

Pieni kysely

Kyselin vähän tuttavapiiriltäni sekä kasvotusten (vastaajia oli kolme naista, sekä yksi hetero ja yksi alaikäinen poika) että facebookissa (vastaajia oli 10, joista kaksi heteromiehiä). Kasvotusten kysellessäni vastauksia tuli enemmän kuin facebookissa. En tiiä miksi näin, mut facebookissa vastauksia oli yksi per vastaaja, kun taas kasvotusten julkkiksia keksittiin enemmän kuin 10. Joten taidan ensin pistää molempien pikakyselyiden tulokset erilleen ja sieltä yks yhteen. Voisin pistää osasta vastauksia kuvan, niihin joihin tuli enemmän kuin yksi kyllä-vastaus. 

Facebookissa kysellessä omat mielipiteeni poislukien yksikään miesjulkkis ei mennyt ylitse muiden, vaan tulokset oli nämä: (satunnaisjärjestyksessä) edesmennyt näyttelijä Tauno Palo, oopperalaulaja ja tenori Reijo Ikonen, laulaja-näyttelijä Vesa-Matti Loirin hahmo Uuno Turhapuro, laulaja-sanoittaja Samu Haber, näyttelijä-juontaja Mikko Leppilampi, näyttelijä Antti Reini, muusikko Remu Aaltonen, muusikko Mikko Kuustonen ja räppäri Cheek. Jos lisäisin omat mielipiteeni, niin Cheek olisi ylitse muiden Samu Haberin kanssa. 

Pictures-002.jpg

Reijo Ikonen, Tauno Palo, Uuno Turhapuro

Picasa-002.jpg

Mikko Leppilampi, Antti Reini, Samu Haber

Picasa1-002.jpg

Remu Aaltonen, Cheek, Mikko Kuustonen

Kasvotusten kysellessä, jos jälleen aluksi otetaan mun mielipide hetkeksi syrjään, niin kyllä Jari Sillanpää ja Cheek pitää kärkeä. Niin sanottuina hyvinä kakkosina tulisi: näyttelijä Aake Kalliala, muusikko Ressu Redford, muusikko Jorma Kääriäinen, muusikko Joel Hallikainen, muusikko Pate Mustajärvi, muusikko Matti Esko, laulaja-näyttelijä Samuli Edelman ja räppäri Elastinen. Kun taas mun mielipide ängetään mukaan, niin listaan tulisi lisäksi (ne, joista mun lisäksi tykkää joku muukin): Tauno Palo, Hovimuusikko Ilkka, tangokuningas Amadeus Lundberg, muusikko Ilpo Kaikkonen, hevilaulaja Jarkko Ahola ja pop-tähti Robin

Pictures-003.jpg

Aake Kalliala, Ressu Redford, Jorma Kääriäinen

Pictures3-001.jpg

Amadeus Lundberg, Hovimuusikko Ilkka, Robin

Kollaasit3-001.jpg

Jarkko Ahola, Ilpo Kaikkonen

Kun laitetaan nämä kaksi pikakyselyä ilman mun mielipiteitä - eli tulokset tehty parissa päivässä - yhteen, niin edelleen "kärjessä" keikkuu iskelmätähti Siltsu ja räppäri Cheek

50bfdbd5139cd8d0cac53f3076926454.jpg

Siltsu ja Cheek

Sekä loppuosa pysyy aika samanlaisena - pienin muutoksin - kuin kasvotusten kyseleminen: Uuno Turhapuro, Aake Kalliala, Ressu Redford, Jorma Kääriäinen, Pate Mustajärvi, Joel Hallikainen, Matti Esko, Samuli Edelman ja Elastinen. Ja taas, kun laitetaan mun mielipiteet siihen, listaan tulee takaisin: Tauno Palo, Hovimuusikko Ilkka, sanoittaja-säveltäjä-laulaja Jonne Aaron (nuorempana), Amadeus Lundberg, Ilpo Kaikkonen, Jarkko Ahola ja Robin

Kollaasit4-001.jpg

Jonne Aaron

Minä olen itsekäs - oma listani

Joo, nyt olen ilkeä ja jyrään muut.. Ei vaan, mä voisin laittaa tähän ihan kiusallani pari-kolme tyyppiä, mistä miltei kaikki mun lähipiirissä kysyy "kuka toi on?" ja ne tyypit saa kunnian olla: lauluntekijä-laulaja Theon, rokkari Arttu "Archie" Kuosmanen ja basisti Vivian Sin'amor (on mies).

Pictures4-001.jpg

Vivian Sin'amor, Arttu Kuosmanen "Archie", Theon

Sekä mä odotin, että edes joku olisi mun kanssa sitä mieltä, että seuraavat miehet olis edes hyvännäköinen kategoriaa: imitaattori-näyttelijä Jarkko Tamminen, radiojuontaja Lauri Kottonen ja näyttelijä Kari Ketonen. Niiin itsekäs olen, että kaikkien em. miekkosten pärstä lävähtää kohta tuohon alas... Repikää siitä! Siinä siis mun salainen listani, se tuli nyt julki. Sen verran mä vielä sanon, että tuosta mun neljän listasta Jarkko Tamminen on kirkkaasti parhaimman näköinen (suomeksi: aika komea), menee aika lailla hyviin listoihin verrattuna esim. Cheekiin ;) 

Pictures5-001.jpg

Kari Ketonen, Jarkko Tamminen, Lauri Kottonen

~ Elizabeth