...ja selostan hieman taustaani. 

TAUSTANI EI OLE KUMMOINEN, TAVALLINEN HARMAA PULLIAINEN 

Jeps, eli mä olen vuoden -93 loppupuolella syntynyt likan pirtsakka, ja saan kuulla hämmästelyjä huumoristani. Oon siis perinyt taipumuksen mustaan huumoriin äidiltäni. (Onnekseni äiti ei lue tätä, ehkä. Vaikka nyt istuukin toisella koneella.) Yksi mainio esimerkki häneltä on, että kun Äitini oli oman Tätinsä luona kylässä, niin Äiti kauhistui kuullessaan millä tavoin Täti sanoi lapsilleen: "mitä säkin siinä mulkkaat?", "ala mennä, senkin turha heinä!" yms muuta mukavaa. No, fiksuna kymmenvuotiaana Äitini päätti, ettei ikinä koskaan milloinkaan puhu omille lapsilleen noin. Mitä luulette? Aivan samalla tavalla Äiti meille pennuille puhuu kuin oma Täti lapsilleen.

Periytyvää? Totta se on.

Mitenkö? Riittääkö perusteluksi, jos sanon että mulle on monta kertaa sanottu "turha heinä", "rimppakinttu", "ala tulla vanha harppu!", "haahka", "pikkulikka" jne. Ei se haittaa, sanon mä Äitilleni sen takaisin. Jotkut konservatiiviset kukkahattu-tädit ei tykkäis, jos ne kuulis että mä sanon mun rakasta ihanaa Äitiäni sanoilla "vanha korppu". "vanha haaskalintu", "ikiaikainen kotka", "isopyllyinen hylje" ja tätä ihanaa rataa. Ei se tarkoita, ettenkö rakastaisi äitiäni. Päinvastoin! Mun äiti on maailman paras, ärsyttää aina pahiten, osaa iskee just pahimpaan paikkaan, auttaa kun on hätä ja saa mut vihoini alta nanosekunnin! Eiks maailman paras äiti ole just tuollainen? Ärsyttävä, rakastettava, ihana ja pahin? 

Mut ei se mitään! :D Elämä jatkuu, maailma pyörii ja minä sen mukana. Mä olen oikeasti todella harmaavarpunen, joskin narsismin kohtaaminen lähipiirissä on avannu mun silmät eikä maailma ole mustavalkoinen. Ei kyllä ole ollut aiemminkaan, mutta sen mielihäiriön kohtaaminen on tuonut maailmaani lisää harmaita sävyjä. Vaikka tykkään pistää päälleni just sen paidan, missä hilluu The Rolling Stonesin logo vaikken tykkää niistä enkä halua mitään epämääräistä rättiä mikä on just nyt in, mä olen harmaa. Perusnainen. Joka vaan on ajoittain paha suustaan, mustaan huumoriin kietoutuva harmaavarpunen. 

Erittäin antoisaa lukemista! 

KIRJOITTAMISESTA 

Kirjoitan paljon ja työn alla on (toivottavasti) joskus julkaistava tarina. Kirjoitan myös runoja, joskaan ne ei ole mitenkään verrattavissa runoilijoiden teksteihin. Ehei, nämä ovat Ö-luokkaan kuuluvia. Kirjoitan nimelläni, sukunimeä en julkaise ihan yksityisistä syistäni :)