Kouvolan kauppakeskus Veturi, 10.2.2015 

Jos kirjoittaisin eiliselle kuskille, joka joutui törmäyskurssille minun autoni kanssa. Jos voisin. Hänen allaan oli about 90-luvun Nissan Primera, farmariauto. Minulla sen sijaan on Opel Astra F CC, vuosimallia -95. Primera selviytyi vahingoitta, minun autoni etulokari sen sijaan meni ruttuun. Lokaria ei auta oikominen, pelti on sen verran pehmoisaa ja se pitää uusia kokonaan. Astra F:n etulokareita kun ei kasva joka puussa. 

Tapahtunut meni oikeasti näin: Nissan oli Veturin P-alueella ja vilkutti oikealle. Paikassa oli pieni mäki. Nissan pysähtyi ja kun huomasin hänen alkavan peruuttaa (peruutusvalot syttyivät), valuttelin autoani vähän taaemmas. Pysäytin turvallisen matkan päähän. Taakseni ilmaantui Ford, joten en päässyt taaksepäin. Nissan tosin alkoi peruuttaa, kunnes kolahti ja etulokarini antoi periksi. Torveni soi. Otin tiedot ylös, mutta en ehtinyt antaa omiani kun hän jo livisti. Asiasta tietää nyt hänen että minun vakuutusyhtiöni. Asia on käsittelyssä. Silti, vituttaa. 

~

Kiitos sinä Nissan Primeralla ajanut farmariautokuski, joka kolhit minun autoani. 

Sinä, joka pysähdyit risteyksessä ja vilkutit oikealle. Sinä, joka muutit mieltäsi ja pistit pienessä ylämäessä pakin päälle. 

Minun piti valuttaa autoa taaksepäin, mutta kiitos sinulle Ford-kuski joka tahattomasti ajoit autoni taaksei etten päässyt peruuttamaan taaksepäin. 

Kiitos sinulle Nissania ajaneelle, että päätit peruuttaa suoraan autoni etulokasuojaa päin

Sinä, joka kolhit minun autoani. Sinä väitit, ettet nähnyt minua. 

Saanen sanoa sinulle, että sinun on oltava aika helvetin sokea, jos et nähnyt neonvihreää (ts. Kawasakin vihreää) autoa takanasi. Huomasit erheesi vasta, kun autoni torvi soi. 

Otin tietosi ylös, ja sinä kävelit Veturiin rauhallisesti. Minä ilmoitin sinun vakuutusyhtiöösi. 

Sanon siis sinulle, joka et tätä lue, että arvatenkin minua VITUTTI! 

En tiedä, onko se oikeutettuaMinulle on. 

Minä omistan auton, jolla ajan, minä maksoin sen korjauksesta ja pakollisesta maalauksesta (ettei mätäne pystyyn nukkuessani) pitkän pennin ja nyt joku helvetin sokea Nissan-kuski tulee ja peruuttaa Veturin risteyksessä minun autoni päälle! 

Autoni etulokasuoja on uusittava ja maalattava. Sitä ei voi korjata. Niitäkään ei saa tehtyä halvalla. 

Vakuutus ei kata kulujani, mitä minulle aiheutuu sinun sokeudesta nähdä neonvihreä auto takanasi keskellä valkeaa lunta! 

Aurinkokaan ei häikäissyt. 

Helvetti, minua harmittaa ja suututtaa ja vituttaa ja ärsyttää."

~ Elizabeth