Heip!

(Kuva: Instagram)

(Kuva: Instagram)

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEX

Ajattelin tässä hiukan asioita. Koska mä hilpaisen tuonne Savon puolelle huomenaamulla, niin pidän arjen harmaudesta tauon - tästäkin sivusta. Samalla se on pieni, eräänlainen testi. Mä sanon sitä some-testiksi. Eli se alkaa maanantaina ja loppuu 14 pv päästä, 27.päivä tätä kuuta. Kirjaimellisesti taukoilen sosiaalisesta mediasta, joten mun tapauksessa Facebook ja Instagram saa pärjätä 14 pv ilman mun kuvailuja. Samoin tämä blogi pärjäilee ilman minua hetken aikaa.

WP_20150520_001.jpg

Lomalta paluun jälkeen teen kuvapostauksen kollaaseineen, millaista Savossa oli. Aloitan siellä pienen mökkipäiviksen, jonka parhaita paloja kirjailen kuvakollaasipostaukseen savoilun jälkeen. 

FB_20150309_16_28_05_Saved_Picture.jpg

Syönköhän omenaa kuten Duane Bryersin piirtämä hahmo, Hilda, vuonna -82 vai....

FB_20150310_18_12_26_Saved_Picture.jpg

...kirjoitanko hiekkaan nimeni kuten hahmo teki -59? Vai...

mutant_giraffe-wallpaper-4502870%281%29%

...olenko kuten tämä mutanttikirahvi? :D 

~ Elizabeth