Oma kirja ?

Niin, oon tässä taannoin pohtinu useestikin omaa kirjaa. Siks, kun mä rakastan kirjoittamista yli kaiken, mut hei haloo! Inspiraatio vois kyllä palata kesälomiltaan tänne peräkylään... Ennen valmistumistani mulla oli tosi roimasti inspiraatioita, mut nyt kun kesä alkaa olla ohitse (vaikka mä ajoittain keekoilenkin hameissa ja mekoissa), se on kadonnut. Kuin tuhka tuuleen, jos ollaa dramaattisia ja kuin pieru Saharaan, jos ollaa pöljiä. Inspiraationi on kadonnut kaikkeen muuhun, paitsi tuntojen purkuun täällä. Vaikka sekin toki on vähän jäätynyt, kiireen syystä. Kun pääsen töistä päivittäin vasta niin, että oon kotoon vasta 16.30 eikä mulla oo ees omaa autoo. Vielä. 

wallbase-book-normal.jpg

*

Ajokortti ja auto ? 

Toinen haave syntyi tuossa kolmisen viikkoa sitten ja menin sitte ilmoittautuu autokouluu. Osa kavereista tosin oli tuulella, että "vihdoin" ja osa kysy, että miks vast nyt? Jaa'a, ehkäpä pelosta? Pelkään sitä hetkee, kun istun auton rattiin ja se laite on mun ohjattavissa (vaikka opellakin on polkimet). Sitä hetkee, että jos rysäytän sen toisen auton persuksiin ja toisen auton perä menee ryttyyn. Pelko on aiheeton ja aiheellinen. Aiheeton siitä, että autokouluunhan mennään opettelee, oppimaan ajaa autoo. Aiheellinen, koska ikinä ei voi tietää milloin ajaa toisen auton ahteriin pimeellä tai valoisalla, tai milloin oman auton persukseen joku tulee tuuppii. 

wallpaper-car_crash-normal.jpg 

Oma autohan olis siisti, varsinkin Opel Vectra 1.8 16V, mut ensiautoks mulle kelpaa miltei mikä vaan. Alla olevan kuvan tilannetta sen sijaan en haluu ikinä kokea...

wallpaper-alone-normal.jpg

 

Kaikki kuvat: (c) Wallbase 

~ Elizabeth