Minussa on oltava jotakin vialla / Seinät kaatuu päälle, mikään ei tunnu miltään

Mitään ei oikein huvittaisi tehdä / Edes tarinakirjoittaminen ei innosta

Aivan kuin olisin tyhjä kuori, vailla sisintä

Aiemmin moni asia kiinnosti, nyt hyvä kun puoletkaan

 

Kiukustun hyvin pienestä, hermoja ei ole nimeksikään

Tekisi mieli vain nukkua... eikä enää herätä / Olo on tyhjä, turta kaikesta

Tämäkin on yhdentekevää, kirjoitanko tähän vai olenko hiirenhiljaa

Kaikki tuntuu olevan kasa lantaa

 

Minulla on paha olla henkisesti, kurkkua kuristaa ja silmissä kirvelee

En tiedä, mikä minulla on / Ahdistaa, suututtaa

Olen kuin pikkulapsi, joka ei saanut karkkia, kun käveltiin namihyllyn ohi

Ei huvita lähteä, paitsi kauas pois tästä olosta / Keinoa en tiedä

 

Tätä menoa en viitsi sanoa tai tehdä, koska toisten reaktio ilahduttaa tai suututtaa

Minulla on varmaan päässä vikaa / Viikottain on paha olla ja ärisen aina

Nyt olen ollut viikon veemäinen / Omaan kotiin haluaisin mennä

Yksin / Ja olla siellä yksin / Varmaan pillittäisin, mutta en ainakaan ärsyttäisi ketään

 

Ehkä itseäni, sillä nyt ei ole väliä / Ei minua kiinnosta minä

Eikä se, onko paha olla  / Ihan sama