392220_2897357720183_944433988_n.jpg

Sun kaverit on taas täällä, mikset pyydä niitä jo pois? 
Mut sä et haluu sanoo niille "me halutaan rauhaa"
Oot niin koukussa siihen, mitä te teette kun te nauratte
Toisessa huoneessa, ovet suljettuina ja ikkunat peitettyinä

Sä pelaat taas, pelaat taas sitä samaa, venäläistä rulettia
Lupasit olla tekemättä sitä enää, ja taas sä narutit mua
Kohta mä en enää jaksa, en enää jaksa pelätä sun puolesta
Milloin sä tajuut, että kohtalo sun ovee koputtaa?
Sua pyytää huoneesta tulemaan, vie sut kylmään hautaan

Joka hetki kun sä oot siellä huoneessa, mä käperryn pelosta
Oon oven takana kuulemassa äänenne, peläten että joskus vielä 
Jonain päivänä en kuule sua siellä ja silloin mä tajuan
Kohtalo haki sut ilman minua, ei kertonut sitä mulle milloin

Sä pelaat taas, pelaat taas sitä samaa, venäläistä rulettia
Lupasit olla tekemättä sitä enää, ja taas sä narutit mua
Kohta mä en enää jaksa, en enää jaksa pelätä sun puolesta
Milloin sä tajuut, että kohtalo sun ovee koputtaa?
Sua pyytää huoneesta tulemaan, vie sut kylmään hautaan 

Aamu mulle valkenee, istun oven takana kasvot kosteina
Nyt mä tajuan, kohtalo tuli mun huomaamattani, äänettömänä
Tänää on se jonain päivänä, päivä jolloin sua ei ole enää täällä
Mä oon eksynyt, haluun vaan lentää täältä pois
Koska mulla ei oo mitään, kun sä oot jo mennyt

Sä et enää pelaa, et pelaa enää samaa pelii, venäläistä rulettia
Enää et voi luvata mulle mitään, et voi enää naruttaa mua
Nyt mun ei tarvi pelätä, ei tarvi jaksaa pelätä sun puolesta
Ehkä sä nyt tajuat, on jo liian myöhäistä, kohtalo kävi hakemassa sut
Sua pyysi tulee pois huoneesta, se vei sut jo kylmään hautaas

Et enää pelaa, en enää pelkää, annan surun tulla luokseni
Sun ei tarvi luvata mitään, et voi tehdä sitä enää mulle
Kun mä en enää pelkää, alan järjestää sun hautajaisii
Lupaan sen sulle, mä tuun vielä sun luokses
Odota mua siellä, siellä jossain missä sä nyt oletkaan
Mulla on ikävä sua, kuulethan sä sieltä vielä mua?

Sä et enää pelaa, et pelaa enää samaa pelii, venäläistä rulettia
Enää et voi luvata mulle mitään, et voi enää naruttaa mua
Nyt mun ei tarvi pelätä, ei tarvi jaksaa pelätä sun puolesta
Ehkä sä nyt tajuat, on jo liian myöhäistä, kohtalo kävi hakemassa sut
Sua pyysi tulee pois huoneesta, se vei sut jo kylmään hautaas

Pelasit venäläistä rulettii, venäläistä rulettii
Raakaa, julmaa aikuisten pelii, venäläistä rulettii...
Venäläinen ruletti, julma peli aikuisten, venäläinen ruletti...