Jos olet työnantaja, haista paska. Jos lukija, anteeksi äskeinen. 

Taas todettiin. Nuori ja koulutettu ei kelpaa. Sain tuta sen nahoissani taas. Ties kuinka ja monennen kerran tässä kolmen kuukauden aikana. Tiedetään, on ihmisiä jotka on ollut työttömänä 15 vuotta. Ottaa vaan itsetunnon päälle saada hylkyjä jatkuvalla syötöllä.

MÄ EN KELPAA TYÖNTEKIJÄKSI MIHINKÄÄN.  

Ja ei, nyt ei auta mitkään "pää pystyyn, löydät vielä töitä!" -tyyppiset mukailoiset  paskanjauhamiset. Vittu, mä alan luovuttaa kohta. Kohta en jaksa enää. Ei mua auta, että tyypit jauhaa kuinka löydän töitä. Tai kuinka paljon pidempään he on olleet. 

Tuntuu, että pää hajoaa. En kelpaa. Oon luuseri, surkimus ja mitätön. 

TYÖTÖN. 

Vittu, oon hakenu kotikunnan ulkopuolelta, mm. Helsinki, Espoo, Kerava. Muualtakin olen hakenut. Täytyykö mun rekata itteni vielä Vantaa, Porvoo, Tuusula, Nurmijärvi, Lahti - rekryihin? 

Sittenhän voisin sanoo, että oon rekannut itteni 7:ään rekryyn. Vienkö mä työnhaun sinne asti? Seitsemän rekryä? 

VITUTTAA. ON PASKA FIILIS. 

Oikeesti, kun tulin kotiin - romahdin lattialle ja itkin. 15 minuuttia mä pillitin kuin ekaa kertaa sydämensä särkenyt teini. Mun luotto työnsaantiin hiipuu. 

Mulla on olo, etten vaan kelpaa. Mulla ei ole kunnolla työkokemusta ja mä en saa töitä ilman sitä. Ja ilman töitä, en saa kokemusta. 

Plussana kaiken päälle, oon pitkäaikaissairas. Mun pumpussa on vikaa, fyysisessä työssä en voi antaa 100% työpanosta.

Alkaa tuntua jo turhalta työnhaku. Vituttaa kunnolla. 

En varmaan vain ole tarpeeksi hyvä mihinkään. 

Paitsi kirjoittaminen. Tässä mä oon hyvä. Harmi kun en saa tästä palkkaa. 

SUOMEKSI OMALLE KOTIKUNNALLE

Vitun Kouvola! Saatanan Kymenlaakso! Ja vielä valitatte, kuinka ei ole tekijöitä! Vittu, varmana olisi jos hyväksyisitte myös rajoitteineen kaikkineen!

*

Vuodatus.net - blogialusta, jossa vuodattaminen on nopeaa!

~ Elizabeth