Kyllä, tästä lähtee mulle kokonaan uusi alku. Erosin hiljattain, muutin omaan asuntoon, vaihdoin työpaikkaa. Noi muutokset pisti vähän miettii. Voiskohan tässä olla jonkun muun asian uusi alku? Kuten terveyden, vaikka koskaanhan en ole täysin terve, koska olen pitkäaikaissairas. 

Suhteista puheen ollen, oon huomannut aika monenkin miesten deitti-ilmoituksissa, että "etsitään tervettä...", mikä sulkee minut ja monen muun sairastavan pois listalta. KUN mies etsii TERVETTÄ naista, niin mitä virkaa enää on sairailla? Ei mitään

Tai kun miehet ilmoittaa, että ne haluaa naisen, joka vetää body pumppii ja jotain fitness zumbaa kolme kertaa viikkoon? Mä en ikinä tule pysymään siinä tahdissa. Ja ei, tää ei oo tekosyy. Mä en vaan pysty. Ja siks tunnen itteni luuseriks. En tunne olevani enää mitää. Pelkkä päivähoitotyöntekijä, joka vahtii 5-8 tuntia päiväs alle kolmivuotiaita muksuja. Pelkkä kasvoton olio, ketä kukaa ei halua. 

Ero oli mulle helpotus, koska pääsin eroon riidoista. Loppuaikoina kaikki oli riitelyy. En kokenu olevani hyvä omana itsenäni. Silti itsetunto on menny aika alas, mutta noussu sen jälkeen miellyttävästi ylöspäinkin.