Tsau! 

Anteeksi kovasti, kun olen ollut poissa. Syyt on kenties joillekin tekosyitä, mutta mulle ne on oikeita - in real life - syitä. Karhunkorven rompetorin jäkeen en olekaan postittanut mitään. Sen tapahtuman jälkeen olen vieraillut kaverini kameran kanssa myös eräässä toisessa autotapahtumassa. Se oli Korian Mobilistikerhon ilmaisjuttu, jossa erona Karhunkorpeen oli, että Mobilisteilla oli muitakin kuin yhtä automerkkiä. Silti brassailen, olen nähnyt molemmissa tosi coolin Opel Manta SR:n, siis A-modeli. Kuvat tulee ja Karhunkorpi-Manta on jo julkaistu täällä (se sininen). Mobilisti-Manta on musta-keltainen, näette vielä. ;) 

Sen lisäksi olen tehnyt muutamia päiväkoti-sijaisuuksia. Viime maanantaina lisäksi aloitin työkokeilun työpajalla. Huomenna alkaa 1,5 viikon päiväkoti-sijaisuus. ;) Kreisii! Työpajasopimus loppuu kesäkuun alussa. Sen lisäksi tekosyy on myös vaan hillutella kotona - ennen työpajaa. 

- Seuraavaksi Mobilistikerhon ilmaistapahtuma, jossa oli näytillä monia upeita autoja! 

~ Elizabeth