Okei, joo... Tämä olisi pitänyt tehdä aikakausi sitten, mutta vetoan siihen, että on ollut kiirettä sekä seliseliseli. Oikea syy, virallinen ja hyväksyttävä (tai sitten ei): uudenvuoden jälkeen meinasin unohtaa tämän olemassaolon, koska tuntuu että olen vähän samanlainen kuin mielipuoli - kirjoittelen seinille (tässä tapauksessa päiväkirjaan?) ja toivon, että ne vastaa :D Joo, joku lukee tätä mutta ei sano sanaakaan. 

Toisekseen... oon ollu tosi paljon kiinni työnhaussa, koska - iso kiitos kotikunta! - ei anna töitä. Rekrysivu on joo, mutta ei auta. Okei okei... Tänään klo 12 pääsen työhaastatteluun päiväkotisijaisuudesta puolelle vuodelle.

Toivon parasta. 

Toisaalta toivon, että voisin kouluttautua mutta milläs kouluttaudut ilman mania, tuohta, pätäkkää? Ei millään. Tästä kirjoittelusta en saa korvausta, koska bloggaus on harrastus! Eipä sillä, jonain päivänä olis haave julkaista kirja. Kaikki ideathan ei millään mahtuis samaan kirjaan, sillä kuka haluais lukee merirosvoista, yksisarvisista ja haltioista sekä murhamysteeristä yhtä aikaa?

Nobody

Luojalle kiitos mun taiteellisuudesta, sillä ilman sitä... Mä en olis mä. (Ja se sana ei ole mulle mie tai miä!) Harrastukset oon luetellutkin täällä, mutta kuvia en saa otettua hetkeen. Kamerani akku on hajalla, pitäisi käydä hankkimassa uusi. Onneksi ei ole järkkäri, vaan pokkari. Voinen kiittää omaa rakasta mutsistrutsia (kuten Leevi laulaa), että hän tutustutti mut 50-60 -luvun musiikkiin sekä enoja kasarirockista. Silti, vaikka kasari on ihan rock, fiftari on must <3 Varsinkin Elvis. Onhan nykymusiikissakin kivoja piirteitä, joita en taida alkaa erittelee tässä mikä on mulle rock ja pop. :D Tulisi kiva lista. 

Lupaan miltei pyhästi, että seuraavaan postiin tulee kuvia! Vaikka sitten vuosilta 2012-2013 :) 

~ Elizabeth