Oletteko miettineet, kuinka paljon nainen laittaa kasvoihinsa erilaisia aineita? Itse käytän vähemmän varmaan kuin keskiverto nainen, mutta iho-ongelmani takia yksi purkki ei riitä. Minulla on siis akne, luultavasti isäni perua, tosin nykyään se on paremmassa kunnossa kuin viisi vuotta sitten. Silloin yläasteella peittelin ihoani pitkillä paidoilla enkä antanut kenenkään nähdä esim. selkääni. Nykyään tulee joitain "punaisia palloja", joskus isompia ja joskus pienempiä mm. selkään, kasvoihin, rintakehään. Olen kokeillut paljon eri aineita, mm. Clearasil (tms.), Neutrogena ja Garnier (se roll-on). Ei auttanut, ja sellaistakin jossa on pieniä sinisiä rakeita. Vähän aikaa, mutta sitten poks. Noin pari vuotta sitten äitini ehdotti tuotemerkkiä Dermosil. Ajattelin vain, ettei kai siitä haittaa ole vaikkei siihen mennessä mikään ollut purrut. Ja se toimi! Ihan totta. Jokin aika sitten luin, että kun syö sinkkiä, se auttaisi iho-ongelmissakin. En ole vielä testannut, mutta aion testata ehdottomasti! Tuote-esittelijä on myyny minulle Artistry Essentials- aineita, jotka ovat toimineet, joten olen kokeillut vuorotella niitä Dermon kanssa - toimii minulla.

DERMOSIL 

dermo1-normal.jpg

Laitan näitä molempia kasvoihin. 

dermo2-normal.jpg 

Laitan ensin tuota 200 ml:n purkista ainetta, lisään vähän vettä ja vaahdotan, jonka jälkeen laitan sitä kasvoihin. Paras keino minulla on laittaa siitä ongelmakohtiin ennen suihkua (minulla mm. kasvot ja selkä), mieluiten lämmintä vettä.

 dermo4-normal.jpg

Suihkun jälkeen nappaan tuota Gel Creamia ja levitän sitä mm. kasvoihin ja selkään (vähän hankalaa, mutta onneksi minulla on venyvät kädet :D )

dermo3-normal.jpg

Tuossa on ohjeet, mutta suosittelen muuallekin kuin kasvoihin - mikäli ongelmakohtia on muualla.

dermo5-normal.jpg

Tuo teksti kokonaisuudessaan "Puhdistetuille kasvoille kevyesti hieroen aamuin illoin." 

ARTISTRY ESSENTIALS 

t%C3%B6k%C3%B6tti%20kuva%201-normal.jpg

Keskimmäinen ensin, sitten oikealla oleva ja lopuksi vasemmalla.

t%C3%B6k%C3%B6tti2-normal.jpg 

Polishing scrub eli kuorinta-aine. Suositellaan 2-3 kertaa viikossa. Samalta valmistajalta on myös kasvonaamio, jota suositellaan kerta viikkoon. Samoin puhdistusaine, joka tosin ei minulla toiminut. Naamion ja puhdistusaineen lahjoitin äidilleni, jolla kuulemma ne hyödyttää. Eri ihotyyppi. Otan ainetta pienen nokareen ja laitan pienen vesimäärän kera tai ilman iholle. Olen laittanut myös selälleni, ja se auttaa. Selän iholle olen laittanut miltei päivittäin, koska tuo 2-3 kertaa viikossa ei riitä. Kasvoihin sitten ohjeiden mukaan. 

t%C3%B6k%C3%B6tti3-normal.jpg

Balancing toner eli kasvovesi. Otan vanulapun ja kastelen sen kasvovedellä, ja pyyhin kasvot kokonaan. Jos ihoni tuntuu tavallista rasvaisemmalta, pyyhkäisen kaksi kertaa. Tulee semmoinen kiva, raikas fiilis.

t%C3%B6k%C3%B6tti4-normal.jpg

Balancing lotion eli kasvovoide. Käytetään kuin muitakin voiteita. :) 

SUIHKU

suihku1-normal.jpg

suihku3-normal.jpg 

Tervashampoo - ykkösshampooni, koska se pesee hiukset puhtaiksi. Minulla ainakin se vie rasvaisuuden pois. Toinen suosikkini (josta ei ole kuvaa, koska minulla ei nyt ole sitä) on Erittäin hieno suomalainen. Shampoon valinnoissa suosin suomalaista - ihan vain siksi, koska ne tuppaa olemaan minun hiuksilleni parempia kuin ulkomaiset. 

suihku2-normal.jpg

Phytum Active - yksi monista hoitoaineista, joita käytän. Mitään ehdotonta suosikkia hoitoaineissa ei ole, mutta sellaiset 2 in 1 -tuotteet (tervana tai hienona suomalaisena) olisi parhaita! Olen nimittäin todella laiska laittamaan hiuksiani mitenkään, tykkään olla luonnonlapsi. Toki käyn värjäämässä ja siistimässä latvoja, mutta muuten ne saa vain olla. Hätäponnarikin on tuttu juttu. 

suihku4-normal.jpg

Avon Senses - käytän sitä vain, koska sain sitä lahjaksi. Avonilla on ihan kivoja suihkusaippuioita, mutta mikään ei oikeastaan ole ykkönen. Tai no, Dovesta tykkään. Viimeisin oli Green Tea & Cucumber, mikä valitettavasti loppui. Joululahja-Dovea en ole vielä korkannut. Katsoo nyt. 

PIENI MEIKKIVARASTONI (käytän hävettävän harvoin - naiseksi) 

makeup1-normal.jpg

Näit oikein - kolme tuotetta. Tuossa on vasemmalta lähtien: huulipuna, sävyttävä voide ja ripsiväri. 

makeup4-normal.jpg

Olisikohan tämä ollut Lumene? No, sävyttävistä voiteista myös Dermosil on tehnyt omansa (se on sellainen musta tuubi, jossa lukeaa valkoisella/hopealla Dermosil - sävyttävä päivävoide). Tämä, kuvassa oleva, on ihan kiva vaikka vihaankin kaikkien päivävoiteiden levittämistä. 

makeup2-normal.jpg

Couleurs Nature - vissiin kai joku luontoystävällinen juttu tai jotain? En ole kauhean perehtynyt meikkeihin, koska tätäkin testasin muistaakseni tänä vuonna kait? 

lipstick1-normal.jpg

Sävy on oikeasti punaisenoranssi, tässä näyttää tummemman punaiselta. Sävy on lähellä tätä.

makeup3-normal.jpg

Couleurs Mascara - harvoin käytän, mutta lupasin itselleni laittaa sitä ja kokeilla, moniko huomaa. No ei vaan, omaksi ilokseni. Kokeillaan. 

masc1-normal.jpg

KYNNET? 

nail1-normal.jpg

Kynsilakkakokoelmani. Olen testannut, että vasemmalla olevat Sensinity-lakat toimii ja nuo kaksi isoa purkkia, punainen ja takana oleva vihreä. Muista en ole varma. Happy Colours ja Miss Selene (vihreä ja kellanvihreä) ovat käyttämättä, koska värit on niiin vaaleita. Ja minä kun tykkään väreistä! Siksi suosinkin Sensinity- värejä. 

nail2-normal.jpg

Rakastan! 

nail3-normal.jpg

Ja tietenkin Kynnenvahvistaja on oltava!