Kyllä, luit aivan oikein. Mulla on kissa.

Sen nimi on Väinö. Nimestähän voidaan vääntää Väiskiä ja Väpää, joita itseki käytän mutta silti, se pieni rääpäle on mun Väinö. Kissa on pieni, vaikka ikää on kaks vuotta. Luulisin. Mun äiti löysi Väinön kotitilani pihalta, se oli palannut puolen vuoden reissulta ja siltä se kissa näyttikin. Todella pieni, surkean laiha ja voimaton. Kun sitä silittää, luut tuntuu sormien alla.

Silti, mä olen rakastunut siihen pieneen, säälittävään ressukkaan, joka ei syö eikä tiedä, että ne lätäköt mun lattialla ei ole kiva juttu. Mä en tiedä kissoista paljoakaan. Teen parhaani, että Väinö lihois ja oppis lirauttaa lätäköt omaan paikkaansa.

Sen verta tiedän näistä otuksista, että miten näitä ruokitaan ja että kissakatapultti on julmaa. Silti, mä teen parhaani että Viikatemies ei vie tätä kisua minulta.

13315723_10209788679500848_7391419416751

~ Elizabeth